schoolparty!!!

05-03-2018

Hii people, ik had laatst een heel leuk schoolfeest. Voor het feest gingen ik en mijn vriendinnen ergens eten. Toen we naar het huis gingen van een vriendin, kwam het moment dat we gingen omkleden. Maar ik had nog geen idee wat ik aan moest. Moest ik een jurk aan? of toch een korte short? Een rokje? Of nee toch een spijkerbroek. Uiteindelijk had ik een gestreepte body aan, met een boyfriendbroek. Voor alle mensen die hetzelfde probleem, heb ik hier 5 tips wat je aankan bij een feest.

1. Een jurk

Deze jurken vind ik geschikt voor een schoolfeest, omdat ze allebei sexy zijn. Maar het moet natuurlijk niet te blood zijn, want het blijft een SCHOOLfeest. Je kan hier een leuke spijkerjack overheen doen, en leuke sneakers of laarsjes.

2. Skirts

Zelf vind ik een denim skirt heel leuk voor een schoolfeest, want een denim skirt is van zichzelf best basic. Maar je kant het leuker maken door een leuk hemdje, of een sexy top.

3. broek

Je kan een broek goed combineren door een sexy hemdje, of een strak shirt. Ook vind ik een stoere broek heel leuk met een doorzichtig shirt.

4. accessoires

Heb je nou niks bijzonders in je kast hangen. Dan kan je je saaie outfit ook gewoon een extra touch geven, door een ketting of haarband. Natuurlijk kan je ook een leuke hoofddeksel, armband, enkelbandje etc dragen.

5. Schoenen

Dit hangt natuurlijk af van je outfit. Zo is het leuk om ander een rokje witte gympen te dragen, maar laarsjes zijn ook heel leuk. Je moet je ook goed bedenken of het fijn danst en of je er lang op kan staan. 

Dit waren de 5 tips voor schoolfeesten. Ik heb het gebaseerd op wat ik leuk vind. Dit is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden.                     Q: Wat doen jullie het liefst aan naar een schoolfeest?

x the style box

© 2018 Fashion blog. Afgestemd op uw wensen door Anneke Chique
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin